fbpx

3+1 συμβουλές για καλύτερη προώθηση στα social media

Η εφαρμογή μίας στρατηγικής social media μπορεί να μην είναι πάντα μια απλή αποστολή, ωστόσο αν τα καταφέρεις υπόσχεται να φέρει πολύ καλά αποτελέσματα στην επιχείρησή σου. 

Για να πετύχεις μία αποδοτική social media strategy είναι σημαντικό να συνοδεύεις τα posts σου με δυνατό, στοχευμένο και to the point κείμενο. To copywriting έχει πια αναδειχθεί σε τέχνη και αποτελεί κεντρικό πυλώνα της social media στρατηγικής σου! Για αυτό είναι σημαντικό να θυμάσαι τα παρακάτω:

1. Να είσαι αυθεντικός

Δεν πρέπει να ξεχνάς τη social πλευρά των social media. Το περιβάλλον είναι εξ ορισμού «ανεπίσημο» και οι χρήστες βρίσκονται εδώ πρωτίστως για να επικοινωνήσουν με τους φίλους τους. Γι’ αυτό οι σκληρές επαγγελματικές γραμμές δε θα πάνε το μήνυμά σου πολύ μακριά. Το να είσαι αυθεντικός και να απευθύνεσαι άμεσα στο κοινό σου θα αυξήσει την εμπιστοσύνη που νιώθουν οι χρήστες στο brand σου.

2. Να είσαι πάντα σύντομος

Στο Twitter υπάρχει υποχρεωτικός περιορισμός των χαρακτήρων που μπορείς να χρησιμοποιήσεις, εν αντιθέσει με το Facebook. Και στο Facebook όμως το μήνυμά σου πρέπει να είναι σύντομο και ξεκάθαρο, καθώς έχει αποδειχτεί ότι τα συντομότερα posts έχουν υψηλότερο CTR εν συγκρίσει με τα μεγαλύτερα. Τα άσκοπα επίθετα και η ανούσια φλυαρολογία δεν έχουν χώρο εδώ! Το 80% των χρηστών διαβάζει μόνο τους τίτλους, επομένως εκεί είναι που πρέπει να βάλεις τα δυνατά σου!

3. Μπες στη θέση του πελάτη

Μην μπεις στη διαδικασία να περιγράψεις ακόμα ένα προϊόν! Όσο σούπερ-φανταστικό κι αν είναι! Στο κείμενο σου αυτό που πρέπει να μεταφέρεις στο κοινό σου είναι γιατί χρειάζεται το εν λόγω προϊόν, τι θα του προσφέρει, ποιο είναι το όφελος; Τα posts σου πρέπει να απαντούν στην απλή ερώτηση «Τι κερδίζω εγώ;». Αν σε αυτό προσθέσεις λίγο χιούμορ -που όλοι χρειαζόμαστε που και που- και συναίσθημα, τότε το αποτέλεσμα ακούει στο όνομα “viral content”.

4. Μη χρησιμοποιείς παθητική φωνή

Η παθητική φωνή μπορεί να μειώσει δραστικά το στοιχείο του εντυπωσιασμού σε ένα κείμενο-πόσω μάλλον εάν αυτό είναι και σύντομο. Σύγκρινε τα παρακάτω:

«Μας απονεμήθηκε το 1ο βραβείο!»

«Κερδίσαμε το 1ο βραβείο!»

Η ενεργητική φωνή δημιουργεί πάντα μία ισχυρή αίσθηση κίνησης, έντασης και υπεροχής. Δεν είναι καθόλου κακό να μάθει το κοινό σου ότι ενήργησες για να πετύχεις κάτι καλό.

Βέβαια, εάν δεν θες ή δε προλαβαίνεις να ασχοληθείς με όλα αυτά, ρώτησέ μας και άσε μας να το κάνουμε εμείς για εσένα!

 

No Comments

Post A Comment