fbpx

Πως να κάνεις πωλήσεις μέσω ίντερνετ

Για να διαβάζεις αυτό το άρθρο σίγουρα έχεις σκεφτεί να δραστηριοποιηθείς επαγγελματικά στις πωλήσεις μέσω ίντερνετ ή σε ενδιαφέρει άμεσα αυτό. Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε πως η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστημάτος (eshop) βοηθάει στο να πουλάς τα προϊόντα σου 24 ώρες το 24ωρο, 356 μέρες το χρόνο.

Ας ξεκινήσουμε όμως πρώτα από κάποια στερεότυπα που διατυπώνονται και τα οποία είναι εντελώς λανθασμένα.

  1. Οι πωλήσεις μέσω ίντερνετ είναι εύκολες

Θα ήταν ψέματα να σου πούμε ότι υπάρχουν μαγικές συνταγές που απογειώνουν τις πωλήσεις μέσω ίντερνετ. Αν πιστεύεις ότι η δημιουργία eshop θα σε απαλλάξει από την ανάγκη να εργάζεσαι, λυπάμαι αλλά δεν θα σου πούμε ότι έχεις δίκιο.

 

  1. Μπορείς να πουλήσεις ότι φαντάζεσαι

Δυστυχώς επικρατεί η άποψη ότι στο ίντερνετ μπορούν να πουλήθουν τα πάντα και όταν λέμε τα πάντα εννοούμε και προϊόντα σε κακή κατάσταση. Το ότι δε έρχεσαι σε επαφή με τον πελάτη δε σημαίνει ότι πρέπει να πουλάς κακής ποιότητας προϊόντα.

Ίσα ίσα που στο ίντερνετ η επίδραση του να πουλάς κακά προϊόντα είναι άμεση, καθώς το μόνο που χρειάζεται είναι 2-3 άσχημα σχόλια για να μη ξαναγοράσει κανείς. Να αντιμετωπίζετε συνεπώς τους πελάτες με σοβαρότητα.

 

  1. Στις ηλεκτρονικές πωλήσεις δε χρειάζεται να έχεις πλάνο

Αυτή η άποψη είναι η πιο λανθασμένη και ο λόγος είναι πολύ απλός, διότι αν ήταν αληθής όλα τα eshop που θα δημιουργούνταν θα πετύχαιναν αμέσως.

Πώς όμως μπορείς να κάνεις πωλήσεις μέσω ίντερνετ πετυχημένα;


Στη
Softexpert μας ενδιαφέρει να παρέχουμε προστιθέμενη αξία στον καταναλωτή και τα eshop που κατασκευάζουμε να είναι πετυχημένα. Παρακάτω θα δούμε κάποια βήματα τα οποία θα σε βοηθήσουν στις πωλήσεις μέσω ίντερνετ.

 

  1. Εντόπισε το αγοραστικό σου κοινό

 

Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας αποτυχίας για ένα eshop είναι η αδυναμία να εντοπίσει επιτυχώς το αγοραστικό κοινό που απευθύνεται. Όσο πιο γρήγορα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εντοπίσει το κατάλληλο αγοραστικό κοινό του, τόσο πιο γρήγορα θα πετύχει.

 

  1. Βρες τι είναι αυτό που σε διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό


Σε αυτό το βήμα πρέπει να σκεφτείς τι είναι αυτό που σε διαφοροποιεί στα μάτια των καταναλωτών έναντι του ανταγωνισμού. Αυτό είναι που πρέπει να αναπτύξεις περισσότερο για να πετύχεις στον κόσμο των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

 

Και για να σε βοηθήσω λίγο παραπάνω στον τομέα των ηλεκτρονικών πωλήσεων αυτό που θα μπορούσε να σε διαφοροποιεί είναι ο χρόνος παράδοσης, η ποιότητα, η πολιτική επιστροφών, η εξυπηρέτηση πελατών, ο άρτιος και απλός σχεδιασμός του eshop κ.α. Σκέψου λοιπόν τί απ’ όλα αυτά κάνεις καλύτερα από τους άλλους.

 

  1. Πρόσθεσε blog μέσα στο eshop


Δε έχει καμία σημασία τι προϊόντα πουλάς, η δημιουργία ενός
blog είναι πάντα σημαντική. Ο λόγος είναι πάρα πολύ απλός, το blog είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να αλληλεπιδράσεις με το κοινό σου.

 

Μέσα από το blog θα μπορούσες να γράφεις και να αναλύεις χρήσιμες συμβουλές σχετικά με τα προϊόντα τα οποία εμπορεύεσαι. Με αυτό τον τρόπο θα αυξήσεις την εμπιστοσύνη του κοινού, γεγονός πολύ σημαντικό στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα καταφέρεις να ανέβεις πιο πάνω στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

 

  1. Διαφήμισε το παραπάνω περιεχόμενο


Δε είναι αρκετό απλά να δημοσιεύεις περιεχόμενο στο
eshop σου. Δε έχει καμία ουσία να δημοσιεύεις περιεχόμενο εάν δε το βλέπει κάποιος. Προώθησε μέσω διαφημίσεων στο Facebook, στο Google ή όπου χρειάζεται το περιεχόμενο το οποίο δημοσιεύεις. Μη διστάζεις να κάνεις διαφημίσεις, δυστυχώς χωρίς αυτές δε πήγε ποτέ κανείς μπροστά.

 

  1. Δημιούργησε ένα newsletter

 

Ένα newsletter και η αποστολή περιεχομένου στους συνδρομητές του θα σε βοηθήσει πολύ να αυξήσεις τη φήμη σου. Στείλε μοναδικό περιεχόμενο στους χρήστες οι οποίοι έχουν γίνει συνδρομητές σου.

 

6 Δώσε βαρύτητα στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση

 

Μην αμελείτε την εξυπηρέτηση των πελατών μετά την πώληση. Το ότι αγόρασαν για μία φορά δε σημαίνει πως δεν τους χρειάζεστε ξανά. Να θυμάστε πως είναι πάντα πιο “οικονομικό” να κρατήσεις έναν πελάτη “πιστό” παρά να αποκτήσεις ένα νέο πελάτη.

 

Γι’ αυτό και μόνο δώστε βαρύτητα στη σωστή εξυπηρέτηση μετά την πώληση. Στείλτε του για παράδειγμα ένα μήνυμα και ρωτήστε τον αν έμεινε ικανοποιημένος με το προϊόν και γενικά με την εξυπηρέτηση σας. Αυτό θα σας βοηθήσει πολύ να βελτιώσετε και πιθανά λάθη που κάνατε έως τότε

 


Έχοντας διαβάσει το άρθρο αυτό έχεις καταλάβει ως ένα μεγάλο βαθμό με ποιο τρόπο γίνονται σωστά και αποτελεσματικά οι πωλήσεις μέσω ίντερνετ. Εάν δε έχεις καταλάβει κάτι ή θέλεις να συζητήσουμε οτιδήποτε γύρω από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας στο
info@softexpert.gr ή στο 2310 516282.

 

Θα χαρούμε να σε εξυπηρετήσουμε. Και μη ξεχνάς η ομάδα ανάπτυξης λογισμικού της Softexpert είναι πάντα έτοιμη να σχεδιάσει το επόμενο πετυχημένο eshop για σένα και να κάνουμε μαζί πράξη την ιδέα σου.

                                                 θελεισ ενα δωρεαν συμβουλευτικο ραντεβου;

No Comments

Post A Comment